חוגי מבוגרים זכרון יעקב
studio-banner3

עדכונים שוטפים
לחצו כאן

ספינינג
אימון קבוצתי דינאמי מודרך על אופני סטודיו, בליווי מוסיקה סוחפת.

זומבה לנשים
שעור המשלב מוסיקה לטינית יחד עם תנועות אירוביות מובנות, כדי ליצור אימון דינאמי, כייפי וקל לביצוע.

Body Sculpt
קומבינציות על המדרגה משולבות עם קטעי עיצוב וחיזוק, בשילוב אביזרי סטודיו שונים.
אינטרוולים אימון אירובי עצים על מדרגה, בדופק מטרה גבוה משולב לחילופין עם עיצוב וחיזוק.

אינטרוולים
אימון אירובי עצים עם בוסו או מדרגה בדופק מטרה גבוה, לחילופין עם עיצוב וחיזוק בשילוב אביזרי סטודיו שונים.

בוסו
אביזר המורכב מחצי כדור גומי, שבצידו השני משטח פלסטיק קשיח. ניתן להתאמן על שני צדדיו של המכשיר – הכדור והמשטח. מאפשר מגוון רב של תרגילים לשיפור המודעות לתנועות הגוף, לחיזור השרירים, אתגור היציבה ושיווי המשקל ופן נוסף לפעילות אירובית.
משולב באימוני אינטרוולים, צ’אלנג, Core ועוד…

צ’אלנג‎
אימון בעצימות גבוהה, המשלב אימון אירובי ואימון כח, תוך שימוש במגוון אביזרי סטודיו ייחודיים.
בחלק מהשיעורים יתבצע כאימון תחנות על מחזורי.

אימון רצועות (TRX) 
שיטת אימון המבוססת על אביזר ייחודי שבעזרתו מבצעים מגוון רחב של תרגילים על ידי עבודה כנגד משקל הגוף.
משלב אימוני Core, כח, חיזוק ואירובי.

Core
אימון לחיזוק שרירי הליבה המשלב טכניקות קלאסיות בהשראת היוגה, הפילאטיס והמחול.

פיטבול
אימון עם כדור גדול, לחיזוק שרירי הליבה (Core) ולאתגור שיווי המשקל והאיזון.

פילאטיס
שיטת אימון ייחודית המשלבת חיזוק וגמישות הגוף, ריכוז מנטאלי תוך שליטה בתנועות הגוף.

יוגה
דרך אימון עתיקה, המשלבת נשימה, תודעה ותנועות גוף מדוייקות. ניתן להתנסות במועדון בשתי מסורות: האטה – אימון מדיטטיבי מעודן (עצימות מתונה). אשטנגה ויניאסה – אימון מדיטטיבי בתנועה (עצימות בינונית-גבוהה). בשתי המסורות נגיע לאיזון והרמוניה של גוף ונפש.

פלדנקרייז
שיפור היציבה, התנועה והגמישות. מניעת כאבי גב ומפרקים. נשימה קלה והרפיית מתח.

אימון מתיחות – חדש!
בגופנו צריך להתקיים איזון בין כח וגמישות. אימון מתיחות נועד לאזן את מסת השריר הנבנית ולמנוע פציעות. הגמישות תתבטא בהארכת שרירים והגדלת טווחי תנועה של המפרקים ותביא לתחושת נינוחות בהתנהלות היומיומית

,Take Care of Your Body
It's the only place you Have to Live In

תפריט