תנועה ומחול

בהדרכת: יהודית שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול וגיל הרך)

תנועה להורים וילדים
גילאי 2-3
זמן איכות להורה ולילד, חוויה ספורטיבית בתנועה ובקצב, בשילוב מסלולים ואביזרים וברקע שירי הילדים שכולנו אוהבים.

מחול יצירתי
גילאי 4-5
הקניית הרגלים ופיתוח טכניקה בשילוב תנועה יצירתית וחופשית, פיתוח הדמיון והספונטניות. דרך החוויה נכיר את שפת המחול.

התעמלות לגיל הרך – חדש!
גילאי 4-5
שילוב עקרונות החינוך הגופני המשמעותיים בגיל זה להתפתחותו של הילד, לחיזוק מערכת השרירים והשלד, לקואורדינציה, להתמצאות במרחב, לדימוי גוף ואף לחשיבה ופתרון בעיות. הכל תוך כדי משחק, בשילוב אביזרים שונים ומסלולים מאתגרים המעצימים את חווית התרגול וההנאה – גם ליחיד באופן אישי וגם לקבוצה תוך שיתוף פעולה.

הכנה לג’אז בהדרכת מירי קרילוב
(מדריכה מוסמכת לג’אז, היפ הופ ומחול לגיל הרך)
גילאי 5-6
עבודה מגוונת של טכניקה, חיזוק וגמישות על כל שרירי הגוף. התפתחות התנועה האישית של כל ילד/ה והתנסות ראשונה עם כוריאוגרפיה.

הכנה לבלט קלאסי
(גן חובה-כיתות א’)
בהדרכת: נופר מודן, ( B.Ed בהוראת המחול, סמינר הקיבוצים)
טכניקת הבלט הקלאסי, הינה בסיס משמעותי לכל סוגי המחול. תורמת רבות לפיתוח המודעות ליציבה נכונה וקואורדינציה באמצעות חיזוק והגמשת השרירים. הבלט הקלאסי תורם רבות ליכולת ההתמצאות במרחב, הזכרון החזותי והשמיעה המוזיקלית.

היפ הופ/קרדיו היפ הופ
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג’אז פאנקי).

היפ הופ

(לפי קבוצות גיל: א-ב, ג-ד, ה-ו)
סגנון ההיפ הופ נהיה סגנון “מטשטש גבולות” מבחינת הגדרה. הוא משלב תנועות ורגש מכל תחומי המחול! הרוך שאופייני לבלט הקלאסי ולמחול המודרני, החושניות והסקסיות שאופייניות לג’אז, והטירוף והחייתיות מהסגנון האפריקאי. היפ הופ זה לא ריקוד, לא מוזיקה ולא צבע עור – היפ הופ זה דרך חיים!

קרדיו היפ הופ חדש!
(כיתות ז׳-ט׳)
סגנון חדשני וסוחף, שילוב מנצח בין צעדי בסיס מעולם האירובי לתנועות ריקוד בסגנון ההיפ-הופ. משלב בתוכו עבודה על חיזוק וחיטוב, גמישות וחוש קצב באמצעות תנועות הלקוחות מעולם ריקודי הרחוב.

ג׳אז

בהדרכת: רעות שלום (BA בפסיכולוגיה, מטפלת בתנועה, רקדנית ג’אז, מחול מודרני ומחול ישראלי)
(לפי קבוצות גיל: א’-ב’ / ג’-ו’)
התנסות במגוון כוריאוגרפיות, עם מקצבים עכשוויים. פיתוח טכניקה ויציבה, מיומנויות של קצב, קואורדינציה, תנועתיות ופירוק תנועה, עד לשלב יצירת הריקוד השלם, כל זה בשילוב משחקי מחול שונים לכייף והנאה.

רק לרקוד – חדש!
בהדרכת יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול) כיתות א’-ג’
השילוב המושלם של כושר וריקוד. כוריאוגרפיות קצרות שיוצרות ריקוד בשורות, בזוגות, ריקוד חופשי, של אחד לחוד ושל כולנו ביחד.
עם שירים חדשים וישנים, בקצבים שונים, שמעוררים בילדים כל שריר ושריר בגוף, בהתרגשות ואושר לשיפור הכושר.

ריצה וכושר לילדים/התעמלות וכושר לילדות/ילדים בחדר הכושר

ריצה וכושר לילדים
בהדרכת: נווה חן (מאמן כושר בכיר עם התמחות בילדים ונוער)
(לפי קבוצות גיל: א’-ג’/ד’-ו’)
הקניית יסודות הכושר הגופני וחינוך לחיים בריאים. כושר וריצה בשילוב משחק והנאה תוך שימת דגש על מיומנויות מוטוריות, חברתיות ואישיות לחיזוק הבטחון והדימוי העצמי של הילד וחיזוק קשריו הבינאישיים.
ועכשיו חדש – ברוח הזמן – מסלולי נינג’ה מאתגרים מדי שבוע.

התעמלות וכושר לילדות
בהדרכת:יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, מדריכת Core)
(גילאי ג’-ה’)
שיעור המשלב את עקרונות הפילאטיס וה-Core דגשים ומיומנויות נרכשות: מודעות ליציבה נכונה, איזון והסתגלות למנחי גוף משתנים ופונקציונאליים, שיפור הבטחון והדימוי העצמי, התיחסות למיומנויות חברתיות ושיתוף פעולה.

ילדים בחדר הכושר
בהדרכת: אלון שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט)
(גילאי 9-14)
אימון המותאם לגיל הילד, שימוש במשקלים נמוכים על פי היכולת האישית, לחיזוק מערכת השלד, ליציבה נכונה, לחיזוק הבטחון העצמי ודימוי הגוף, עם יחס אישי וצמוד.

חוגי כושר לנוער

אירובי ועיצוב לנערות
בהדרכת: הדר חן טוב
(לפי קבוצות גיל: ו׳-ח׳ / ט׳-יב׳ )
אימון אירובי על מדרגה בשילוב אביזרי סטודיו לחיזוק וחיטוב הגוף. חיזוק שרירי הליבה, יציבות, שיווי משקל, קואורדינציה, מתיחות.

אימון רצועות (TRX)
בהדרכת: צופית אבנר
(מכיתה ז’)
שיטת אימון שמבוססת על אביזר יחודי אחד שבעזרתו מבצעים מגוון רחב של תרגילים על ידי עבודה כנגד משקל הגוף.

ספינינג לנוער
בהדרכת: יהודית שלייפר (לכיתות ו׳-ח׳)
אימון קבוצתי דינמי מודרך על אופני סטודיו חדשים, לשיפור הכושר הגופני, בליווי מוסיקה סוחפת ומתאימה לבני הנוער.

פילאטיס לנוער חדש!
בהדרכת חבצלת פלדמן.
(מכיתה ט׳)
אימון גופני לחיזוק שרירי הליבה- לשיפור היציבה, איזון ושיווי משקל, כח וגמישות, תנועתיות ופונקציונאליות לשיפור התפקוד היומיומי תוך התמודדות עם השינויים החלים בגוף בגיל ההתבגרות.

נוער בחדר הכושר
בהנחיית: מדריכי כושר בעלי הכשרה להדרכת נוער בחדר הכושר
מגיל 14
בניית תכנית אימון עם דגש על התאמה אישית להשגת המטרות והיעדים של כל נער/ה.

התעמלות /תנועה/מחול לגיל הרך

תנועה ומחול

בהדרכת: יהודית שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול וגיל הרך)

תנועה להורים וילדים
גילאי 2-3
זמן איכות להורה ולילד, חוויה ספורטיבית בתנועה ובקצב, בשילוב מסלולים ואביזרים וברקע שירי הילדים שכולנו אוהבים.

מחול יצירתי
גילאי 4-5
הקניית הרגלים ופיתוח טכניקה בשילוב תנועה יצירתית וחופשית, פיתוח הדמיון והספונטניות. דרך החוויה נכיר את שפת המחול.

התעמלות לגיל הרך – חדש!
גילאי 4-5
שילוב עקרונות החינוך הגופני המשמעותיים בגיל זה להתפתחותו של הילד, לחיזוק מערכת השרירים והשלד, לקואורדינציה, להתמצאות במרחב, לדימוי גוף ואף לחשיבה ופתרון בעיות. הכל תוך כדי משחק, בשילוב אביזרים שונים ומסלולים מאתגרים המעצימים את חווית התרגול וההנאה – גם ליחיד באופן אישי וגם לקבוצה תוך שיתוף פעולה.

הכנה לג’אז בהדרכת מירי קרילוב
(מדריכה מוסמכת לג’אז, היפ הופ ומחול לגיל הרך)
גילאי 5-6
עבודה מגוונת של טכניקה, חיזוק וגמישות על כל שרירי הגוף. התפתחות התנועה האישית של כל ילד/ה והתנסות ראשונה עם כוריאוגרפיה.

הכנה לבלט קלאסי
(גן חובה-כיתות א’)
בהדרכת: נופר מודן, ( B.Ed בהוראת המחול, סמינר הקיבוצים)
טכניקת הבלט הקלאסי, הינה בסיס משמעותי לכל סוגי המחול. תורמת רבות לפיתוח המודעות ליציבה נכונה וקואורדינציה באמצעות חיזוק והגמשת השרירים. הבלט הקלאסי תורם רבות ליכולת ההתמצאות במרחב, הזכרון החזותי והשמיעה המוזיקלית.

היפ-הופ /ג'אז /רק לרקוד

היפ הופ/קרדיו היפ הופ
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג’אז פאנקי).

היפ הופ

(לפי קבוצות גיל: א-ב, ג-ד, ה-ו)
סגנון ההיפ הופ נהיה סגנון “מטשטש גבולות” מבחינת הגדרה. הוא משלב תנועות ורגש מכל תחומי המחול! הרוך שאופייני לבלט הקלאסי ולמחול המודרני, החושניות והסקסיות שאופייניות לג’אז, והטירוף והחייתיות מהסגנון האפריקאי. היפ הופ זה לא ריקוד, לא מוזיקה ולא צבע עור – היפ הופ זה דרך חיים!

קרדיו היפ הופ חדש!
(כיתות ז׳-ט׳)
סגנון חדשני וסוחף, שילוב מנצח בין צעדי בסיס מעולם האירובי לתנועות ריקוד בסגנון ההיפ-הופ. משלב בתוכו עבודה על חיזוק וחיטוב, גמישות וחוש קצב באמצעות תנועות הלקוחות מעולם ריקודי הרחוב.

ג׳אז

בהדרכת: רעות שלום (BA בפסיכולוגיה, מטפלת בתנועה, רקדנית ג’אז, מחול מודרני ומחול ישראלי)
(לפי קבוצות גיל: א’-ב’ / ג’-ו’)
התנסות במגוון כוריאוגרפיות, עם מקצבים עכשוויים. פיתוח טכניקה ויציבה, מיומנויות של קצב, קואורדינציה, תנועתיות ופירוק תנועה, עד לשלב יצירת הריקוד השלם, כל זה בשילוב משחקי מחול שונים לכייף והנאה.

רק לרקוד – חדש!
בהדרכת יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול) כיתות א’-ג’
השילוב המושלם של כושר וריקוד. כוריאוגרפיות קצרות שיוצרות ריקוד בשורות, בזוגות, ריקוד חופשי, של אחד לחוד ושל כולנו ביחד.
עם שירים חדשים וישנים, בקצבים שונים, שמעוררים בילדים כל שריר ושריר בגוף, בהתרגשות ואושר לשיפור הכושר.

כושר לילדים

ריצה וכושר לילדים/התעמלות וכושר לילדות/ילדים בחדר הכושר

ריצה וכושר לילדים
בהדרכת: נווה חן (מאמן כושר בכיר עם התמחות בילדים ונוער)
(לפי קבוצות גיל: א’-ג’/ד’-ו’)
הקניית יסודות הכושר הגופני וחינוך לחיים בריאים. כושר וריצה בשילוב משחק והנאה תוך שימת דגש על מיומנויות מוטוריות, חברתיות ואישיות לחיזוק הבטחון והדימוי העצמי של הילד וחיזוק קשריו הבינאישיים.
ועכשיו חדש – ברוח הזמן – מסלולי נינג’ה מאתגרים מדי שבוע.

התעמלות וכושר לילדות
בהדרכת:יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, מדריכת Core)
(גילאי ג’-ה’)
שיעור המשלב את עקרונות הפילאטיס וה-Core דגשים ומיומנויות נרכשות: מודעות ליציבה נכונה, איזון והסתגלות למנחי גוף משתנים ופונקציונאליים, שיפור הבטחון והדימוי העצמי, התיחסות למיומנויות חברתיות ושיתוף פעולה.

ילדים בחדר הכושר
בהדרכת: אלון שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט)
(גילאי 9-14)
אימון המותאם לגיל הילד, שימוש במשקלים נמוכים על פי היכולת האישית, לחיזוק מערכת השלד, ליציבה נכונה, לחיזוק הבטחון העצמי ודימוי הגוף, עם יחס אישי וצמוד.

כושר לנוער

חוגי כושר לנוער

אירובי ועיצוב לנערות
בהדרכת: הדר חן טוב
(לפי קבוצות גיל: ו׳-ח׳ / ט׳-יב׳ )
אימון אירובי על מדרגה בשילוב אביזרי סטודיו לחיזוק וחיטוב הגוף. חיזוק שרירי הליבה, יציבות, שיווי משקל, קואורדינציה, מתיחות.

אימון רצועות (TRX)
בהדרכת: צופית אבנר
(מכיתה ז’)
שיטת אימון שמבוססת על אביזר יחודי אחד שבעזרתו מבצעים מגוון רחב של תרגילים על ידי עבודה כנגד משקל הגוף.

ספינינג לנוער
בהדרכת: יהודית שלייפר (לכיתות ו׳-ח׳)
אימון קבוצתי דינמי מודרך על אופני סטודיו חדשים, לשיפור הכושר הגופני, בליווי מוסיקה סוחפת ומתאימה לבני הנוער.

פילאטיס לנוער חדש!
בהדרכת חבצלת פלדמן.
(מכיתה ט׳)
אימון גופני לחיזוק שרירי הליבה- לשיפור היציבה, איזון ושיווי משקל, כח וגמישות, תנועתיות ופונקציונאליות לשיפור התפקוד היומיומי תוך התמודדות עם השינויים החלים בגוף בגיל ההתבגרות.

נוער בחדר הכושר
בהנחיית: מדריכי כושר בעלי הכשרה להדרכת נוער בחדר הכושר
מגיל 14
בניית תכנית אימון עם דגש על התאמה אישית להשגת המטרות והיעדים של כל נער/ה.

אומנות לחימה

,Take Care of Your Body
It's the only place you Have to Live In

ילדים ונוער בספין פלוס
תפריט