חוגי ילדים זכרון יעקב
ילדים ונוער בספין פלוס

תנועה ומחול

בהדרכת: יהודית שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול וגיל הרך)

תנועה להורים וילדים
(גילאי 2-3)
זמן איכות להורה ולילד, חוויה ספורטיבית בתנועה ובקצב, בשילוב מסלולים ואביזרים וברקע שירי הילדים שכולנו אוהבים.

מחול יצירתי
(גילאי 4-5)
הקניית הרגלים ופיתוח טכניקה בשילוב תנועה יצירתית וחופשית, פיתוח הדמיון והספונטניות. דרך החוויה נכיר את שפת המחול.

התעמלות לגיל הרך
(גילאי 4-5)
שילוב עקרונות החינוך הגופני המשמעותיים בגיל זה להתפתחותו של הילד, לחיזוק מערכת השרירים והשלד, לקואורדינציה, להתמצאות במרחב, לדימוי גוף ואף לחשיבה ופתרון בעיות. הכל תוך כדי משחק, בשילוב אביזרים שונים ומסלולים מאתגרים המעצימים את חווית התרגול וההנאה – גם ליחיד באופן אישי וגם לקבוצה תוך שיתוף פעולה.

הכנה לג’אז
(גן חובה – כיתות א’)
בהדרכת: רעות שלום (BA בפסיכולוגיה, MA מטפלת בתנועה, רקדנית ג‘אז ומחול מודרני)
עבודה מגוונת של טכניקה, חיזוק וגמישות על כל שרירי הגוף. התפתחות התנועה האישית של כל ילד/ה והתנסות ראשונה עם כוריאוגרפיה.

הכנה לבלט קלאסי (בשיטת האקדמיה האמריקאית)
(גן חובה)
בהדרכת: יהודית שלייפר ( BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך, מוסמכת מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט קלאסי)
מבוא לבלט הקלאסי שמהווה בסיס טכני איתן לכל סוגי המחול. חשיבותו מוכחת בבסיס היציבה וההתפתחות הגופנית, באמצעותו מגיע הרקדן לשליטה מרבית בגופו.

הכנה להיפ הופ
(גן חובה)
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ-הופ ומחול לגיל הרך)
מבוא לריקוד ההיפ-הופ המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

היפ הופ/קרדיו היפ הופ/נבחרת היפ הופ
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג‘אז פאנקי).

היפ הופ
(לפי קבוצות גיל: א‘-ב‘ , ג‘-ד‘ ,ה׳-ו׳ )
ריקוד המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

קרדיו היפ הופ
(כיתות ז׳-ט׳)
שילוב מנצח בין צעדי ריקוד בסגנון ההיפ הופ לבין צעדי בסיס מעולם האירובי. חיזוק וחיטוב, גמישות וחוש קצב באמצעות תנועות הלקוחות מעולם ריקודי הרחוב.

נבחרת היפ הופ –  חדש!
(כיתה ה’ ומעלה)
בהדרכת: מירי קרילוב מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג‘אז פאנקי
קבוצה ייצוגית המיועדת לתלמידי החוגים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ריקוד ההיפ הופ ולהשתתף במופעים ובתחרויות ארציות .

ג׳אז
(לפי קבוצות גיל: ב‘-ד‘ / ה‘-ז‘)
בהדרכת: רעות שלום (BA בפסיכולוגיה, MA מטפלת בתנועה, רקדנית ג‘אז, מחול מודרני ומחול ישראלי)
התנסות במגוון כוריאוגרפיות, עם מקצבים עכשוויים. פיתוח טכניקה ויציבה, מיומנויות קצב, קואורדינציה ותנועתיות, עד לשלב יצירת הריקוד השלם, כל זה בשילוב משחקי מחול שונים לכייף והנאה.

בלט קלאסי (בשיטת האקדמיה האמריקאית)
(כיתות א’-ג’)
בהדרכת: יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך, מוסמכת מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט קלאסי)
הבלט הקלאסי מהווה בסיס טכני איתן לכל סוגי המחול. חשיבותו מוכחת בבסיס היציבה וההתפתחות הגופנית, באמצעותו מגיע הרקדן לשליטה מרבית בגופו. השיעורים מאורגנים לפי רמות הלימוד של האקדמיה האמריקאית לבלט.

אתגר וכושר לילדים
(לפי קבוצות גיל: א’-ג’ / ד’-ו’)
בהדרכת: בר ראופמן (מאמן כושר לילדים)
הקניית יסודות הכושר על ידי אתגר, משחק והנאה. שילוב אביזרים שונים, פעילות בתחנות ובמסלולים מאתגרים. שיפור מיומנוית מוטוריות, חברתיות ואישיות לחיזוק הבטחון והדימוי העצמי של הילד וחיזוק קשריו הבין-אישיים.

רק לרקוד
(כיתות א-ג)
בהדרכת: מירי קרילוב (מורה למחול)
כוראוגרפיות קצרות שיוצרות ריקוד המורכב מיצירות הילדים עם הלהיטים החדשים, שמעוררים בילדים כל שריר ושריר בגוף, בהתרגשות ואושר לשיפור הכושר.

ילדים בחדר הכושר
(גילאי 9-14)
בהדרכת: אלון שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט)
אימון המותאם לגיל הילד, שימוש במשקלים נמוכים על פי היכולת האישית, לחיזוק מערכת השלד, ליציבה נכונה, לחיזוק הבטחון העצמי ודימוי הגוף, עם יחס אישי וצמוד.

חוגי כושר לנוער

אירובי ועיצוב לנערות
(לפי קבוצות גיל: ו׳-ח׳ / ט׳-יב׳ )
בהדרכת: הדר חן טוב
אימון אירובי על מדרגה בשילוב אביזרי סטודיו לחיזוק וחיטוב הגוף. חיזוק שרירי הליבה, יציבות, שיווי משקל, קואורדינציה, מתיחות.

אימון רצועות (TRX)
(מכיתה ז’)
בהדרכת: צופית אבנר
שיטת אימון שמבוססת על אביזר יחודי אחד שבעזרתו מבצעים מגוון רחב של תרגילים על ידי עבודה כנגד משקל הגוף.

ספינינג לנוער
בהדרכת: יהודית שלייפר (לכיתות ו-ח)
              יהודית סיטבון (ט-יב)
אימון קבוצתי דינמי מודרך על אופני סטודיו חדשים, לשיפור הכושר הגופני, בליווי מוסיקה סוחפת ומתאימה לבני הנוער.

פילאטיס לנוער
(מכיתה ט׳)
בהדרכת חבצלת פלדמן
אימון גופני לחיזוק שרירי הליבה- לשיפור היציבה, איזון ושיווי משקל, כח וגמישות, תנועתיות ופונקציונאליות לשיפור התפקוד היומיומי תוך התמודדות עם השינויים החלים בגוף בגיל ההתבגרות.

נוער בחדר הכושר
(מגיל 14)
בהנחיית: מדריכי כושר בעלי הכשרה להדרכת נוער בחדר הכושר
בניית תכנית אימון עם דגש על התאמה אישית להשגת המטרות והיעדים של כל נער/ה.

התעמלות /תנועה/מחול לגיל הרך

תנועה ומחול

בהדרכת: יהודית שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול וגיל הרך)

תנועה להורים וילדים
(גילאי 2-3)
זמן איכות להורה ולילד, חוויה ספורטיבית בתנועה ובקצב, בשילוב מסלולים ואביזרים וברקע שירי הילדים שכולנו אוהבים.

מחול יצירתי
(גילאי 4-5)
הקניית הרגלים ופיתוח טכניקה בשילוב תנועה יצירתית וחופשית, פיתוח הדמיון והספונטניות. דרך החוויה נכיר את שפת המחול.

התעמלות לגיל הרך
(גילאי 4-5)
שילוב עקרונות החינוך הגופני המשמעותיים בגיל זה להתפתחותו של הילד, לחיזוק מערכת השרירים והשלד, לקואורדינציה, להתמצאות במרחב, לדימוי גוף ואף לחשיבה ופתרון בעיות. הכל תוך כדי משחק, בשילוב אביזרים שונים ומסלולים מאתגרים המעצימים את חווית התרגול וההנאה – גם ליחיד באופן אישי וגם לקבוצה תוך שיתוף פעולה.

הכנה לג’אז
(גן חובה – כיתות א’)
בהדרכת: רעות שלום (BA בפסיכולוגיה, MA מטפלת בתנועה, רקדנית ג‘אז ומחול מודרני)
עבודה מגוונת של טכניקה, חיזוק וגמישות על כל שרירי הגוף. התפתחות התנועה האישית של כל ילד/ה והתנסות ראשונה עם כוריאוגרפיה.

הכנה לבלט קלאסי (בשיטת האקדמיה האמריקאית)
(גן חובה)
בהדרכת: יהודית שלייפר ( BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך, מוסמכת מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט קלאסי)
מבוא לבלט הקלאסי שמהווה בסיס טכני איתן לכל סוגי המחול. חשיבותו מוכחת בבסיס היציבה וההתפתחות הגופנית, באמצעותו מגיע הרקדן לשליטה מרבית בגופו.

הכנה להיפ הופ
(גן חובה)
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ-הופ ומחול לגיל הרך)
מבוא לריקוד ההיפ-הופ המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

היפ-הופ /ג'אז /בלט קלאסי

היפ הופ/קרדיו היפ הופ/נבחרת היפ הופ
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג‘אז פאנקי).

היפ הופ
(לפי קבוצות גיל: א‘-ב‘ , ג‘-ד‘ ,ה׳-ו׳ )
ריקוד המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

קרדיו היפ הופ
(כיתות ז׳-ט׳)
שילוב מנצח בין צעדי ריקוד בסגנון ההיפ הופ לבין צעדי בסיס מעולם האירובי. חיזוק וחיטוב, גמישות וחוש קצב באמצעות תנועות הלקוחות מעולם ריקודי הרחוב.

נבחרת היפ הופ –  חדש!
(כיתה ה’ ומעלה)
בהדרכת: מירי קרילוב מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג‘אז פאנקי
קבוצה ייצוגית המיועדת לתלמידי החוגים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ריקוד ההיפ הופ ולהשתתף במופעים ובתחרויות ארציות .

ג׳אז
(לפי קבוצות גיל: ב‘-ד‘ / ה‘-ז‘)
בהדרכת: רעות שלום (BA בפסיכולוגיה, MA מטפלת בתנועה, רקדנית ג‘אז, מחול מודרני ומחול ישראלי)
התנסות במגוון כוריאוגרפיות, עם מקצבים עכשוויים. פיתוח טכניקה ויציבה, מיומנויות קצב, קואורדינציה ותנועתיות, עד לשלב יצירת הריקוד השלם, כל זה בשילוב משחקי מחול שונים לכייף והנאה.

בלט קלאסי (בשיטת האקדמיה האמריקאית)
(כיתות א’-ג’)
בהדרכת: יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך, מוסמכת מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט קלאסי)
הבלט הקלאסי מהווה בסיס טכני איתן לכל סוגי המחול. חשיבותו מוכחת בבסיס היציבה וההתפתחות הגופנית, באמצעותו מגיע הרקדן לשליטה מרבית בגופו. השיעורים מאורגנים לפי רמות הלימוד של האקדמיה האמריקאית לבלט.

אתגר וכושר / רק לרקוד / ילדים בחדר הכושר

אתגר וכושר לילדים
(לפי קבוצות גיל: א’-ג’ / ד’-ו’)
בהדרכת: בר ראופמן (מאמן כושר לילדים)
הקניית יסודות הכושר על ידי אתגר, משחק והנאה. שילוב אביזרים שונים, פעילות בתחנות ובמסלולים מאתגרים. שיפור מיומנוית מוטוריות, חברתיות ואישיות לחיזוק הבטחון והדימוי העצמי של הילד וחיזוק קשריו הבין-אישיים.

רק לרקוד
(כיתות א-ג)
בהדרכת: מירי קרילוב (מורה למחול)
כוראוגרפיות קצרות שיוצרות ריקוד המורכב מיצירות הילדים עם הלהיטים החדשים, שמעוררים בילדים כל שריר ושריר בגוף, בהתרגשות ואושר לשיפור הכושר.

ילדים בחדר הכושר
(גילאי 9-14)
בהדרכת: אלון שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט)
אימון המותאם לגיל הילד, שימוש במשקלים נמוכים על פי היכולת האישית, לחיזוק מערכת השלד, ליציבה נכונה, לחיזוק הבטחון העצמי ודימוי הגוף, עם יחס אישי וצמוד.

כושר לנוער

חוגי כושר לנוער

אירובי ועיצוב לנערות
(לפי קבוצות גיל: ו׳-ח׳ / ט׳-יב׳ )
בהדרכת: הדר חן טוב
אימון אירובי על מדרגה בשילוב אביזרי סטודיו לחיזוק וחיטוב הגוף. חיזוק שרירי הליבה, יציבות, שיווי משקל, קואורדינציה, מתיחות.

אימון רצועות (TRX)
(מכיתה ז’)
בהדרכת: צופית אבנר
שיטת אימון שמבוססת על אביזר יחודי אחד שבעזרתו מבצעים מגוון רחב של תרגילים על ידי עבודה כנגד משקל הגוף.

ספינינג לנוער
בהדרכת: יהודית שלייפר (לכיתות ו-ח)
              יהודית סיטבון (ט-יב)
אימון קבוצתי דינמי מודרך על אופני סטודיו חדשים, לשיפור הכושר הגופני, בליווי מוסיקה סוחפת ומתאימה לבני הנוער.

פילאטיס לנוער
(מכיתה ט׳)
בהדרכת חבצלת פלדמן
אימון גופני לחיזוק שרירי הליבה- לשיפור היציבה, איזון ושיווי משקל, כח וגמישות, תנועתיות ופונקציונאליות לשיפור התפקוד היומיומי תוך התמודדות עם השינויים החלים בגוף בגיל ההתבגרות.

נוער בחדר הכושר
(מגיל 14)
בהנחיית: מדריכי כושר בעלי הכשרה להדרכת נוער בחדר הכושר
בניית תכנית אימון עם דגש על התאמה אישית להשגת המטרות והיעדים של כל נער/ה.

אומנות לחימה

,Take Care of Your Body
It’s the only place you Have to Live In

תפריט