חוגי ילדים זכרון יעקב
ילדים ונוער בספין פלוס

התעמלות ומחול

התעמלות להורים וילדים
(גילאי 2-3)
זמן איכות להורה ולילד, חוויה ספורטיבית בתנועה ובקצב, בשילוב מסלולים ואביזרים וברקע שירי הילדים שכולנו אוהבים.

מחול יצירתי
(גילאי 4-5)
הקניית הרגלים ופיתוח טכניקה בשילוב תנועה יצירתית וחופשית, פיתוח הדמיון והספונטניות. דרך החוויה נכיר את שפת המחול.

התעמלות לגיל הרך
(גילאי 4-5)
שילוב עקרונות החינוך הגופני המשמעותיים בגיל זה להתפתחותו של הילד, לחיזוק מערכת השרירים והשלד, לקואורדינציה, להתמצאות במרחב, לדימוי גוף ואף לחשיבה ופתרון בעיות. הכל תוך כדי משחק, בשילוב אביזרים שונים ומסלולים מאתגרים המעצימים את חווית התרגול וההנאה – גם ליחיד באופן אישי וגם לקבוצה תוך שיתוף פעולה.

בהדרכת: יהודית שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול וגיל הרך)

ג’אז
(גן חובה – כיתות א’)
עבודה מגוונת של טכניקה, חיזוק וגמישות על כל שרירי הגוף. התפתחות התנועה האישית של כל ילד/ה והתנסות ראשונה עם כוריאוגרפיה.

בלט קלאסי (בשיטת האקדמיה האמריקאית)
(גן חובה-ב)
מבוא לבלט הקלאסי שמהווה בסיס טכני איתן לכל סוגי המחול. חשיבותו מוכחת בבסיס היציבה וההתפתחות הגופנית, באמצעותו מגיע הרקדן לשליטה מרבית בגופו.

בהדרכת: יהודית שלייפר ( BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך, מוסמכת מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט קלאסי)

היפ הופ
(גן חובה-א)
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ-הופ ומחול לגיל הרך)
מבוא לריקוד ההיפ-הופ המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

היפ הופ
(לפי קבוצות גיל: גן חובה – א‘, ב‘-ג’ , ד‘- ה׳)
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג‘אז פאנקי).
ריקוד המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

נבחרת היפ הופ
נבחרת צעירה כיתה ד׳-ה׳ – חדש!
נבחרת בוגרת מכיתה ו׳ ומעלה
בהדרכת: מירי קרילוב
קבוצה ייצוגית המיועדת לתלמידי החוגים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ריקוד ההיפ הופ ולהשתתף במופעים ובתחרויות ארציות .

ג׳אז
(כיתה ב-ד)
בהדרכת: יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך)
התנסות במגוון כוריאוגרפיות, עם מקצבים עכשוויים. פיתוח טכניקה ויציבה, מיומנויות קצב, קואורדינציה ותנועתיות, עד לשלב יצירת הריקוד השלם, כל זה בשילוב משחקי מחול שונים לכייף והנאה.

התעמלות לילדים
(גילאי 6-8)
בהדרכת: יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט)
הקניית יסודות הכושר על ידי אתגר, משחק והנאה. שילוב אביזרים שונים, פעילות בתחנות ובמסלולים מאתגרים. שיפור מיומנוית מוטוריות, חברתיות ואישיות לחיזוק הבטחון והדימוי העצמי של הילד וחיזוק קשריו הבין-אישיים.

ילדים בחדר הכושר
(גילאי 9-14)
בהדרכת: אלון שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט)
אימון גופני בחדר הכושר, המותאם לכל ילד על פי תכנית אישית: לשיפור הכוח, המהירות, הקואורדינציה, המהירות והיציבה לצד שיפור דימוי הגוף והביטחון העצמי. כל זאת על פי שלבי ההתפתחות השונים של הילד, עם יחס אישי וליווי צמוד. בחוג נעשה שימוש במכשירי חדר הכושר, וכמו כן נשתמש באביזרים נוספים (כגון: גומיות, משקולות, כדורים וכד’). החוג מהווה בסיס ידע נפלא לאימון נכון ויעיל למתאמן הבוגר בחדר הכושר.

חוגי כושר לנוער

אירובי ועיצוב לנערות
(לפי קבוצות גיל: ו׳-ח׳ / ט׳-יב׳ )
בהדרכת: הדר חן טוב
אימון אירובי על מדרגה בשילוב אביזרי סטודיו לחיזוק וחיטוב הגוף. חיזוק שרירי הליבה, יציבות, שיווי משקל, קואורדינציה, מתיחות.

ספינינג לנוער
בהדרכת: יהודית שלייפר (לכיתות ו-ח, ט-יב)
              יהודית סיטבון (ט-יב)
אימון קבוצתי דינמי מודרך על אופני סטודיו חדשים, לשיפור הכושר הגופני, בליווי מוסיקה סוחפת ומתאימה לבני הנוער.

פילאטיס לנוער
(מכיתה ח׳)
בהדרכת: חבצלת פלדמן
אימון גופני לחיזוק שרירי הליבה- לשיפור היציבה, איזון ושיווי משקל, כח וגמישות, תנועתיות ופונקציונאליות לשיפור התפקוד היומיומי תוך התמודדות עם השינויים החלים בגוף בגיל ההתבגרות.

נוער בחדר הכושר
(מגיל 14)
בהנחיית: מדריכי כושר בעלי הכשרה להדרכת נוער בחדר הכושר
בניית תכנית אימון עם דגש על התאמה אישית להשגת המטרות והיעדים של כל נער/ה.

קורס הכנה לנוער – לאימון בחדר כושר
הדרך הטובה ביותר להסיר חששות ולהכיר את מגוון האפשרויות המוצעות בחדר הכושר, למתאמן הצעיר.
כולל 5 מפגשים אישיים:

  • מבדק לבדיקת היכולות הגופניות
  • לימוד ותרגול שלוש תכניות אימון שונות (ארגז כלים גדול להמשך הדרך)
  • לימוד עקרונות חשובים בתורת האימון
  • ליווי והנחייה לתזונה מבוקרת ומותאמת.
התעמלות /תנועה/מחול לגיל הרך

התעמלות ומחול

התעמלות להורים וילדים
(גילאי 2-3)
זמן איכות להורה ולילד, חוויה ספורטיבית בתנועה ובקצב, בשילוב מסלולים ואביזרים וברקע שירי הילדים שכולנו אוהבים.

מחול יצירתי
(גילאי 4-5)
הקניית הרגלים ופיתוח טכניקה בשילוב תנועה יצירתית וחופשית, פיתוח הדמיון והספונטניות. דרך החוויה נכיר את שפת המחול.

התעמלות לגיל הרך
(גילאי 4-5)
שילוב עקרונות החינוך הגופני המשמעותיים בגיל זה להתפתחותו של הילד, לחיזוק מערכת השרירים והשלד, לקואורדינציה, להתמצאות במרחב, לדימוי גוף ואף לחשיבה ופתרון בעיות. הכל תוך כדי משחק, בשילוב אביזרים שונים ומסלולים מאתגרים המעצימים את חווית התרגול וההנאה – גם ליחיד באופן אישי וגם לקבוצה תוך שיתוף פעולה.

בהדרכת: יהודית שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול וגיל הרך)

ג’אז
(גן חובה – כיתות א’)
עבודה מגוונת של טכניקה, חיזוק וגמישות על כל שרירי הגוף. התפתחות התנועה האישית של כל ילד/ה והתנסות ראשונה עם כוריאוגרפיה.

בלט קלאסי (בשיטת האקדמיה האמריקאית)
(גן חובה-ב)
מבוא לבלט הקלאסי שמהווה בסיס טכני איתן לכל סוגי המחול. חשיבותו מוכחת בבסיס היציבה וההתפתחות הגופנית, באמצעותו מגיע הרקדן לשליטה מרבית בגופו.

בהדרכת: יהודית שלייפר ( BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך, מוסמכת מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט קלאסי)

היפ הופ
(גן חובה-א)
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ-הופ ומחול לגיל הרך)
מבוא לריקוד ההיפ-הופ המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

היפ-הופ /ג'אז

היפ הופ
(לפי קבוצות גיל: גן חובה – א‘, ב‘-ג’ , ד‘- ה׳)
בהדרכת: מירי קרילוב (מדריכה מוסמכת להיפ הופ וג‘אז פאנקי).
ריקוד המורכב ממגוון סגנונות, מביא את הרקדן לשליטה אבסולוטית בכל חלקי גופו, מפתח את הקואורדינציה, הסבולת והבטחון העצמי.

נבחרת היפ הופ
נבחרת צעירה כיתה ד׳-ה׳ – חדש!
נבחרת בוגרת מכיתה ו׳ ומעלה
בהדרכת: מירי קרילוב
קבוצה ייצוגית המיועדת לתלמידי החוגים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ריקוד ההיפ הופ ולהשתתף במופעים ובתחרויות ארציות .

ג׳אז
(כיתה ב-ד)
בהדרכת: יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט, בוגרת מגמת מחול והגיל הרך)
התנסות במגוון כוריאוגרפיות, עם מקצבים עכשוויים. פיתוח טכניקה ויציבה, מיומנויות קצב, קואורדינציה ותנועתיות, עד לשלב יצירת הריקוד השלם, כל זה בשילוב משחקי מחול שונים לכייף והנאה.

התעמלות לילדים/חדר כושר לילדים

התעמלות לילדים
(גילאי 6-8)
בהדרכת: יהודית שלייפר (BEd בחינוך גופני בוינגייט)
הקניית יסודות הכושר על ידי אתגר, משחק והנאה. שילוב אביזרים שונים, פעילות בתחנות ובמסלולים מאתגרים. שיפור מיומנוית מוטוריות, חברתיות ואישיות לחיזוק הבטחון והדימוי העצמי של הילד וחיזוק קשריו הבין-אישיים.

ילדים בחדר הכושר
(גילאי 9-14)
בהדרכת: אלון שלייפר (B.Ed בחינוך גופני בוינגייט)
אימון גופני בחדר הכושר, המותאם לכל ילד על פי תכנית אישית: לשיפור הכוח, המהירות, הקואורדינציה, המהירות והיציבה לצד שיפור דימוי הגוף והביטחון העצמי. כל זאת על פי שלבי ההתפתחות השונים של הילד, עם יחס אישי וליווי צמוד. בחוג נעשה שימוש במכשירי חדר הכושר, וכמו כן נשתמש באביזרים נוספים (כגון: גומיות, משקולות, כדורים וכד’). החוג מהווה בסיס ידע נפלא לאימון נכון ויעיל למתאמן הבוגר בחדר הכושר.

חוגי כושר לנוער

חוגי כושר לנוער

אירובי ועיצוב לנערות
(לפי קבוצות גיל: ו׳-ח׳ / ט׳-יב׳ )
בהדרכת: הדר חן טוב
אימון אירובי על מדרגה בשילוב אביזרי סטודיו לחיזוק וחיטוב הגוף. חיזוק שרירי הליבה, יציבות, שיווי משקל, קואורדינציה, מתיחות.

ספינינג לנוער
בהדרכת: יהודית שלייפר (לכיתות ו-ח, ט-יב)
              יהודית סיטבון (ט-יב)
אימון קבוצתי דינמי מודרך על אופני סטודיו חדשים, לשיפור הכושר הגופני, בליווי מוסיקה סוחפת ומתאימה לבני הנוער.

פילאטיס לנוער
(מכיתה ח׳)
בהדרכת: חבצלת פלדמן
אימון גופני לחיזוק שרירי הליבה- לשיפור היציבה, איזון ושיווי משקל, כח וגמישות, תנועתיות ופונקציונאליות לשיפור התפקוד היומיומי תוך התמודדות עם השינויים החלים בגוף בגיל ההתבגרות.

נוער בחדר הכושר
(מגיל 14)
בהנחיית: מדריכי כושר בעלי הכשרה להדרכת נוער בחדר הכושר
בניית תכנית אימון עם דגש על התאמה אישית להשגת המטרות והיעדים של כל נער/ה.

קורס הכנה לנוער – לאימון בחדר כושר
הדרך הטובה ביותר להסיר חששות ולהכיר את מגוון האפשרויות המוצעות בחדר הכושר, למתאמן הצעיר.
כולל 5 מפגשים אישיים:

  • מבדק לבדיקת היכולות הגופניות
  • לימוד ותרגול שלוש תכניות אימון שונות (ארגז כלים גדול להמשך הדרך)
  • לימוד עקרונות חשובים בתורת האימון
  • ליווי והנחייה לתזונה מבוקרת ומותאמת.
אומנות לחימה

,Take Care of Your Body
It’s the only place you Have to Live In

תפריט